:

Hoe wordt je zorgvuldiger?

popularafragor.com

Inhoudsopgave:

  1. Hoe wordt je zorgvuldiger?
  2. Wat is de valkuil van zorgvuldig?
  3. Wat is een accuraat persoon?
  4. Wat is valkuil van eerlijkheid?
  5. Hoe kun je efficiënter werken?
  6. Hoe kan je efficiënter werken?

Hoe wordt je zorgvuldiger?

Dwing jezelf bijvoorbeeld je werk tot tweemaal toe te controleren voordat je het oplevert. Plan verder die werkzaamheden waarbij je je nauwkeurigheid wilt ontwikkelen op momenten dat je niet gestoord wordt. Zorg ook dat je bureau op orde is voordat je aan die werkzaamheden begint, zodat alles overzichtelijk voor je is.

Wat is de valkuil van zorgvuldig?

Wanneer je zorgvuldig bent in de zin van accuraat en punctueel dan is de valkuil perfectionisme of pietluttigheid. Anderen ervaren dat als zeuren over allerlei kleine zaken die er minder toe doen in hun ogen. Bovendien kan het ten koste vaan van snelheid.

Wat is een accuraat persoon?

Accuraat betekent zeer nauwgezet, precies of zorgvuldig. Iemand die accuraat is, wil kwaliteit afleveren en zal kritisch naar zijn of haar product kijken. Accuraat is een bijvoeglijk naamwoord.

Wat is valkuil van eerlijkheid?

Valkuil: rechtlijnig en bot Toch zit er een valkuil bij de kwaliteit eerlijkheid. Je kunt jezelf soms in de problemen brengen of iets zeggen wat tegen jou werkt. Je hebt iemand iets verteld, waardoor onrust ontstaat bij de ander. En achteraf had het geen enkele toegevoegde waarde dat jij dit verteld hebt.

Hoe kun je efficiënter werken?

Dat schiet lekker op 13 essentiële tips om efficiënter te werken
  • Begin met een vliegende start. ...
  • Leer om 'nee' te zeggen. ...
  • Laat je niet naar beneden trekken. ...
  • Stel een tijdslimiet in voor je taak. ...
  • Denk niet na over je volledige takenlijst. ...
  • Doe minder om meer te bereiken. ...
  • Sluit jezelf helemaal af.

Hoe kan je efficiënter werken?

Hoe kan je efficiënter werken?
  • Plan vooruit.
  • Voer de druk op.
  • Zorg goed voor jezelf.
  • Wees punctueel.
  • Optimaliseer je werkplek.
  • Delegeer.
  • Stel prioriteiten.
  • Werk samen.